Sziasztok!
Köszönöm szépen hogy olvasod a blogomat ha éppen beszélgetni szeretnél velem vagy kérdést feltenni fordulj ide: https://www.facebook.com/pages/%C3%96nv%C3%A9delmi-Eszk%C3%B6z%C3%B6k-Blog/757889127635712

2014. december 31., szerda

A viperám története

1.  Folytatódik



Már régóta gyűjtök fegyvereket mint például : nunchaku,kés egyebek.
Elhatároztam magam hogy venni fogok egy viperát.
Nézegettem interneten rögtön rátaláltam egy nem magyar webshopra nem nevezném meg név szerint nem magyar igaz a nyelv magyar de nem az.
Ezután már megszerettem volna rendelni ilyenkor ahogy szoktam kicsikét utána nézek a webshopnak.
Találtam egy fórumot névszerint : http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9035771
Itt olvasgattam hirtelen találtam egy bejegyzést hogy egy illetőnek edzetlen acél viperát küldtek másiknak nem is küldték szóval ott is hagytam a webshoppot
Keresgéltem tovább sajnos sikertelenül.
A fórumban egy illető már nagyon régóta hírdet évek óta.
Na ezek után meg is volt az én emberem.
Rá írtam emailban . Azonnal válaszolt is meg is lepett a gyorsasága.
Mondta hogy neki a barátja cseheknél dolgozik és onnan hoz be ESP cuccokat.
. Gondoltam nagyon jó   akkor most megkapom kétszer ennyiért.
Meg is kérdeztem mennyibe kerül egy edzett acél vipera 21 colos.

Arra azt válaszolta 12 ezer forint +  postaköltség.
Nagyon csodálkoztam mivel 15 ezer forintért vettem volna.
Meg is egyeztünk már el is utaltam neki a pénzt
de sajnos ünnepek végett nem jutott még hozzám.



Nagyon korrekt jó eladó! Gyors,megbízható.

Ha megérkezik a vipera megígérem blogolok még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése